1. Στην αγορά ενός κανονικού αγαθού που βρίσκεται σε ισορροπία έχουμε τις παρακάτω μεταβολές: i) μείωση του εισοδήματος των καταναλωτών. ii) βελτίωση της τεχνολογίας παραγωγής. Από την ταυτόχρονη αυτή μεταβολή προκύπτει: 4. Η προσφορά θεωρείται ελαστική, όταν: 12. Το οριακό κόστος (ΜC) δίνεται από το λόγο: 20. Η εισοδηματική ελαστικότητα ενός αγαθού είναι —2, όταν: 36. Η συνολική δαπάνη των καταναλωτών για ένα αγαθό αυξάνεται όταν: 37. Το κόστος ευκαιρίας ενός αγαθού \[ Ζ \] σε όρους του αγαθού \[ Κ \] είναι: