MENU

Τεστ Πληροφορικής: Σωστό-Λάθος

Να επιλέξετε τη σωστή απάντηση σε καθεμία από τις ερωτήσεις που ακολουθούν.
Προσοχή:

  1. Θα πρέπει να απαντηθούν όλες οι ερωτήσεις.
  2. Η κάθε ερώτηση έχει μοναδική απάντηση.

Παρακαλούμε συμπληρώστε τα προσωπικά σας στοιχεία:

Επώνυμο
Όνομα
Email
1. Ο διερμηνευτής διαβάζει µία προς µία τις εντολές του πηγαίου προγράμματος και για κάθε μια εκτελεί αμέσως μια ισοδύναμη ακολουθία εντολών μηχανής.
2. Οι εντολές στη δομή επανάληψης «ΓΙΑ» εκτελούνται τουλάχιστον μία φορά.
3. Ένα υποπρόγραμμα μπορεί να καλείται από ένα άλλο υποπρόγραμμα ή από το κύριο πρόγραμμα.
4. Σε πίνακες που είναι ταξινομημένοι χρησιμοποιείται υποχρεωτικά η σειριακή μέθοδος αναζήτησης.
5. Οι λογικές τιμές είναι οι εξής: ΟΧΙ, ΚΑΙ, Ή.
6. Οι στατικές δομές στηρίζονται στην τεχνική της δυναμικής παραχώρησης μνήμης.
7. Η μέθοδος επεξεργασίας «πρώτο μέσα πρώτο έξω» (FIFO) εφαρμόζεται στη δομή δεδομένων ΟΥΡΑ.
8. Η χρησιμοποίηση του διερμηνευτή για τη μετάφραση ενός προγράμματος έχει ως αποτέλεσμα την ταχύτερη εκτέλεσή του.
9. Ο βρόχος ΓΙΑ \[i\] AΠΟ \[0\] ΜΕΧΡΙ \[0\] δεν εκτελείται καμία φορά.
10. Κάθε βρόχος που υλοποιείται με την εντολή ΟΣΟ … ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ μπορεί να γραφεί και με χρήση της εντολής ΓΙΑ … ΑΠΟ … ΜΕΧΡΙ.
11. Το πρόγραμμα Συντάκτης εντοπίζει τα συντακτικά λάθη του προγράμματος.
12. Οι πίνακες περιορίζουν τις δυνατότητες του προγράμματος.
13. Η λογική έκφραση Χ ΄Η (ΟΧΙ Χ) είναι πάντα αληθής για κάθε τιμή της λογικής μεταβλητής Χ.
14. Η πιο απλή μορφή αναζήτησης στοιχείου σε πίνακα είναι η σειριακή μέθοδος.
15. Ο βρόχος Για κ από \[5\] μέχρι \[5\] εκτελείται μία φορά.
16. Ο αλγόριθμος της σειριακής αναζήτησης χρησιμοποιείται αποκλειστικά σε ταξινομημένους πίνακες.
17. Μια συνάρτηση επιτρέπεται να μεταβάλλει την τιμή των παραμέτρων της, ώστε να επιστρέφει περισσότερες από μία τιμές.
18. Η έκφραση Χ ΚΑΙ (ΟΧΙ Χ) είναι πάντα Αληθής για κάθε τιμή της λογικής μεταβλητής Χ.
19. Η εντολή \[Π[100]\leftarrow 0\], όπου Π ένας πίνακας 100 στοιχείων, μηδενίζει όλα τα στοιχεία του Π.
20. Ένα υποπρόγραμμα μπορεί να καλείται μόνο από το κύριο πρόγραμμα.
21. Δεν υπάρχουν δομές δεδομένων δευτερεύουσας μνήμης.
22. Στην αριθμητική έκφραση \[Α * Β\] ^ \[Γ\] εκτελείται πρώτα ο πολλαπλασιασμός.
23. Στη ΓΛΩΣΣΑ έχουμε απεριόριστη εμβέλεια μεταβλητών.
24. Ο συνδέτης συνδέει το αντικείμενο πρόγραμμα με τις βιβλιοθήκες, ώστε να παραχθεί το εκτελέσιμο πρόγραμμα.
25. Κάθε υποπρόγραμμα μπορεί να σχεδιαστεί, να αναπτυχθεί και να συντηρηθεί αυτόνομα.
26. Για τη γραφική απεικόνιση της δομής ενός προβλήματος χρησιμοποιείται συχνά η διαγραμματική αναπαράσταση.
27. Ο πίνακας είναι μία δομή που μπορεί να περιέχει στοιχεία διαφορετικού τύπου.
28. Γενικά, σε περιπτώσεις που η επανάληψη θα συμβεί τουλάχιστον μία φορά, είναι προτιμότερη η χρήση της ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ.
29. Σε μία δυναμική δομή δεδομένων τα δεδομένα αποθηκεύονται υποχρεωτικά σε συνεχόμενες θέσεις μνήμης.
30. Ένα πρόγραμμα σε γλώσσα μηχανής χρειάζεται μεταγλώττιση.

    +30

    CONTACT US
    CALL US